Meh oinar meh

Wenn oinar a Schtoinle aus m Bach auf sei Nachtkäschtle lait
Ond er dann glaubt, daß des a schleachte Energie futdrait
Dann klinglets in meine Ohre
Dann hot meh oinar meh de Sinn vom Leabe verlore

Wenn oinar seine Däg vor m Computar verdämmeret hot
Ond schiesst dann mit Vatters Gwehr Leit noranand tot
Dann klinglets in meine Ohre
Dann hot meh oinar meh de Sinn vom Leabe verlore

Wenn oinar nix Schlimmeres als Passiv-Rauche no sieht
Ond in deam Kampf sei ganze Kraft ond Zeit inveschtiert
Dann klinglets in meine Ohre
Dann hot meh oinar meh de Sinn vom Leabe verlore

Wo s koi Wohrhoit geit, geits au koi Schuld
Wo s koi Schuld meh geit, isch alls erlaubt
Wo alls erlaubt isch, bricht alles zamm
So goht alls sein Gang

Wenn Vatter ond Mutter ahebe vom Staat verdrängt wearet
Wenn vor lauter Schaffe für de Urlaub Kind blos no störet
Dann klinglets in meine Ohre
Dann hot a ganz Volk de Sinn vom Leabe verlore

Wenn blos no zellt, ob guet aussiehsch ond a tolls Häs ahosch
Vor lauter Körperkult Charakter ond Kultur verlore goht
Dann klinglets in meine Ohre
Dann hot eisre Zeit de Sinn vom Leabe verlore

Wo s koi Wohrhoit geit, geits au koi Schuld
Wo s koi Schuld meh geit, isch alls erlaubt
Wo alls erlaubt isch, bricht alles zamm
So goht alls sein Gang




Der Sinn des Lebens geht bei Einzelnen, Gruppen und ganzen Völkern verloren. Was macht noch Sinn ? Was ist der Sinn des Lebens ? Einer nach dem anderen verabschiedet sich von diesen Gedanken, wortlos, ohne Antworten, ohne Hoffnung.